Translate:

Obowiązek informacyjny – REJESTRACJA WIZYT W UMB

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)

Gmina Miasto Bydgoszcz z siedzibą przy ul. Jezuickiej 1, 85-102 Bydgoszcz

  1. W sprawach związanych z ochroną swoich danych osobowych możecie się Państwo kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą e-mail:

iod@um.bydgoszcz.pl

lub pisemnie na adres:

Urząd Miasta Bydgoszczy, Inspektor Ochrony Danych, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

  1. Państwa dane osobowe w postaci imienia, nazwiska, telefonu oraz adresu e-mail są przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody.
  2. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu rejestracji on-line wizyty w Urzędzie Miasta Bydgoszczy .
  3. Niewyrażenie zgody będzie skutkowało brakiem możliwości rejestracji on-line wizyty. Klient ma możliwość skorzystania z tradycyjnej formy załatwienia spraw w Urzędzie podanej w karcie usługi.
  4. Państwa dane będą udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
  5. Do Państwa danych osobowych mogą mieć dostęp, wyłącznie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania , podmioty zewnętrzne realizujące usługi na rzecz Urzędu Miasta Bydgoszczy, w szczególności firmy informatyczne świadczące usługi utrzymania i rozwoju systemów informatycznych tj. BIT SA z siedzibą w Warszawie
  6. Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres do 2 dni roboczych licząc od dnia odbytej umówionej wizyty.
  7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych jesteście Państwo uprawnieni do:
    1. Dostępu do swoich danych osobowych.
    2. Poprawiania swoich danych osobowych.
    3. Cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W celu zgłoszenia wycofania zgody należy anulować umówioną wizytę za pomocą linku otrzymanego na wskazany adres email użytkownika.
    4. Wniesienia żądania usunięcia danych w przypadku cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
    5. Wniesienia żądania ograniczenia przetwarzania danych wyłącznie do ich przechowywania w przypadku:
      - zakwestionowania prawidłowości danych lub podstawy prawnej ich przetwarzania,
      - potrzeby zapobieżenia usunięcia Państwa danych, pomimo wygaśnięcia prawnego tytułu do ich przetwarzania przez Urząd, w celu umożliwienia Państwu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
    6. Do otrzymania w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego danych osobowych, które zostały dostarczone administratorowi, oraz przesłania ich innemu administratorowi (wyłącznie w przypadku przetwarzania danych z użyciem systemów informatycznych).
    7. Wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  1. Państwa dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie podlegają profilowaniu.